پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
مرتضوی:
عجب شیر پرس - معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور برنامه‌ای برای کلنگ زنی هیچ پروژه ای ندارد، گفت: محوریت دور دوم سفرهای استانی مطالبه‌گری از سوی دولت خواهد بود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در رابطه با اینکه با توجه به انجام ۲۳ سفر استانی از سوی رئیس جمهور، آیا گزارش سفرها به رئیس جمهور منتقل شده است؟ اظهار داشت: تقریباً در مورد سفرهایی که قبل از سال یعنی تا پایان اسفند انجام شد، جمع بندی کاملی از عملکرد و پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها را تدوین کردیم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه گزارش خوبی از استان‌ها گرفته‌ایم؛ تمامی پروژه‌ها در حال اجرا هستند و بسیاری از استان‌ها به کارگاه عملیاتی تبدیل شده‌اند.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آغاز دور دوم سفرهای استانی، با محوریت مطالبه‌گری دولت خواهد بود، تصریح کرد: دولت منابعی را در اختیار استان قرار داده است و در دور دوم سفرهای استانی میزان پیشرفت و جذب، مورد سوال قرار خواهد گرفت و در صورت حاصل نشدن پیشرفت علت آن را جویا خواهیم شد.
مرتضوی تصریح کرد: در دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، علاوه بر مطالبه‌گری، طرح‌هایی که در حوزه اقتصادی، مسکن و اشتغال با مشکل مواجه هستند مجدداً مورد بازنگری قرار خواهند گرفت.
وی در پایان تاکید کرد: آقای رئیس جمهور اساساً برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه برنامه‌ای ندارند و پروژه‌های باقی مانده به نتیجه می رسند که ان شاءالله مردم از برکات و خیرات آن پروژه‌ها بهره مند خواهند شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: