جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
معاون تربیت و آموزش نزاجا:
عجب شیر پرس - امیر سرتیپ دوم ستاد محمدحسین مستشاری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پادگان ۰۳شهید برخورداری عجب شیر افزود: مرکز آموزش۰۳ شهید برخورداری در سال های مختلف و در طول ۴۳ سال انقلاب نقش به سزایی در تربیت و اآموزش سربازان داشته و یکی از بهترین مراکز در خصوص مهارت آموزی و تکریم و صیانت سربازان

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از نصیر، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدحسین مستشاری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پادگان ۰۳شهید برخورداری عجب شیر افزود: مرکز آموزش۰۳ شهید برخورداری در سال های مختلف و در طول ۴۳ سال انقلاب نقش به سزایی در تربیت و اآموزش سربازان داشته و یکی از بهترین مراکز در خصوص مهارت آموزی و تکریم و صیانت سربازان و جزو بهترین مراکز آموزشی کشور بوده است. 
وی با اشاره به دستاورد های وزارت دفاع گفت: امروز اگر نیرو های مسلح اقتدار و توانمندی خود را به رخ دشمن می کشند نتیجه تفکر انقلابی ، دانش و تلاش شبانه روزی دانشمندان و یکایک کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح است .
امیر مستشاری به نقش یک فرمانده ولایی اشاره کرد و افزود: فرماندهان مرکز آموزشی باید برابر منشور تربیت سرباز که تصویب مقام معظم رهبری است عمل کنند و آنچه را که در این منشور برای یک سرباز در طول خدمت سربازی تبیین و تدبیر شده است انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه در مراکز آموزشی نگاه به سرباز تغییر کرده است، گفت: یک سرباز باید بتواند بعد از خدمت سربازی در جامعه مسئولیت داشته باشد و ایفای نقش کند.
وی ادامه داد: در این راستا مهارت آموزی در راس کار برنامه های سربازان قرار گرفته است و سربازان در زمینه مهارت های مورد علاقه خود در طول سربازی زیر نظر اساتید سازمان فنی حرفه ای و سایر مراکزی که مدارک بین المللی و رسمی صادر می کنند آموزش می بینند و بعد از سربازی با اخذ یک یا چند مهارت‌ آموزشی وارد بازار کار می شوند.
در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم ستاد هرمز طبرخونی قدردانی و سرهنگ ستاد مهراب محمدعلیفام به عنوان فرمانده جدید پادگان ۰۳شهید برخورداری عجب شیرمعرفی شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: