دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
عجب شیر پرس - ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر با هدف رسیدگی به مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایثار، جلسه ستاد شاهد با حضور امام‌جمعه شهرستان، رئیس دانشگاه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و سایر اعضا در اتاق جلسه دانشگاه آزاد واحد عجب‌شیر برگزار شد. 
حجت اسلام محمود شربیانی امام‌جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با تأکید بر اهتمام جدی و بکار بستن تمام توان و تلاش برای رشد و ارتقاء فرزندان و یادگاران شهدا در مسیر و راه آن‌ها گفت: خدمت برای خانواده‌های معزز شهدا، یک خدمت ویژه و خاص است زیرا در این دانشگاه‌‌ها فرزندان و یادگاران شهدا و جانبازان و کسانی که با ایثار خود، دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند به‌عنوان امانت هستند.
پرویز احدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر گفت: دانشگاه آمادگی کامل در ارتباط و هماهنگی و تبادل‌نظر با مجموعه بنیاد جهت خدمات هرچه بهتر تسهیلات آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر را دارد و در پایان هر ترم وضعیت دانشجویان دارای مشکل را کتباً به بنیاد اعلام کرده تا در ثبت اطلاعات مشکل یا مغایرتی به وجود نیاید.
احمد خیرخواه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پیشرفت علمی و ارتقا تحصیل و آموزش دانشجویان شاهد و ایثارگر در تمام سطوح را افتخار بنیاد و نظام دانسته و بر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان  شاهد و ایثارگر تأکید کرد.
در پایان این جلسه برسی وضعت دانشجویان شاهد و ایثارگر ،برنامه‌ریزی جهت تقویت کلاس‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر و برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات قرآن برای این دانشجویان از اهم مصوبات این جلسه بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: