جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
عجب شیر پرس- فرماندار شهرستان عجب شیر گفت: ایمن‌سازی و تعریض و آسفالت جاده روستایی دانالو از توابع بخش مرکزی ضروری است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، جعفر قادری روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان عجب شیر افزود: این جاده در زمان گذشته تنها برای تردد اهالی روستای دانالو که ۶۰۰ نفر جمعیت دارد مورد استفاده قرار می گرفت اما با توجه به ایجاد مسکن مهر و شهرک صنعتی در حاشیه این جاده، میزان تردد وسایط نقلیه در آن را بالا برده و همین امر منجر به بروز تصادفات منجر به فوت در آن شده است.
فرماندار عجب‌شیر گفت: طول این جاده ۴ کیلومتر است و تاکنون چندین نفر جان خود را در این مسیر از دست داده و ده ها نفر نیز زخمی شده اند و مردم منطقه از این بابت شاکی و معترض هستند.
وی افزود: به رغم اقدامات و  پیگیری های که از اداره کل راهداری و راه و شهرسازی آذربایجان شرقی انجام شده متاسفانه تاکنون در مورد تعریض این جاده اقدامی نشده و مشکلات همچنان باقی است.
قادری از اختصاص ۶ میلیارد و۲۰۰میلیون تومان برای تکمیل مسیر روستای چهار بردود خبر داد و گفت: از ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان ۳ درصد آسفالت نشده که مربوط به روستای چهاربرود است.
وی با اشاره به احداث ۷ کیلومتر راه روستایی در چهاربرود ادامه داد: این طرح با وجود مشکلات مالی زیرسازی این مسیر به پایان رسیده است.
فرماندار عجب شیر گفت: اجرای به موقع مصوبات این شورا در کاهش ترافیک شهری و پیشرفت و توسعه این شهرستان موثر است.
وی ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، لکه گیری جاده ها، نصب تابلوها ، بازسازی و نوسازی تابلوهای ایمنی قدیمی و فرسوده، نوسازی میله‌های ترافیکی نصب شده در کمربندی در راستای ایمنی محورهای شهرستان را خواستار شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: