سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
عجب شیر پرس - آیین افتتاح خانه تنیس روی میز شهرستان عجب شیر با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جعفر قادری فرماندار شهرستان عجب شیر و جمعی از مسئولین ورزشی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حبیب ستوده نژاد در آیین افتتاح خانه تنیس روی میز شهرستان عجب شیر، افزود: هدف از افتتاح خانه تنیس روی میز ایجاد توسعه نشاط و ورزش در بین جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین ارتقای سطح کمی و کیفی و شناسایی استعدادهای ورزش تنیس است.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: وقتی امکانات ورزش در یک شهرستان وجود داشته باشد به خوبی می توانیم در شناسایی از ظرفیت و استعدادهای جوانان ورزشکار به جهت رشد آنها قدم برداریم.
ستوده نژاد اضافه کرد: تنیس روی میز برای بانوان می تواند در سطح شهرستان یکی از مهیج ترین رشته های ورزشی باشد که به راحتی و با علاقه به آن بپردازند به این دلیل که آسیب بدنی فوق العاده پایینی داشته و از نقاط مثبت آن می توان به بالابردن سطح تمرکز، سرعت تصمیم گیری، چابکی اشاره کرد.
وی به جایگاه شهرستان عجب شیر اشاره کرد و یادآور شد: هیأت تنیس روی میز شهرستان عجب شیر می‌تواند با داشتن فرصت و امکانات، خود را جزء برترین‌های آذربایجان شرقی قرار بدهد.
در پایان این مراسم حبیب ستوده نژاد از احمد زاده شهردار شهرستان عجب شیر در راستای همکاری در پیشبرد ورزش این شهرستان تجلیل کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: