سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
عجب شیر ما - رئیس شبکه بهداشت و درمان عجب شیر از راه اندازی مجهزترین دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، محسن قادری افزود: با توجه به سیاست های دانشگاه مبنی بر تبدیل تمامی رادیولوژی های آنالوگ به دیجیتال در سطح استان، این دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان نصب و راه اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه با استفاده از این دستگاه اشعه کمتری به بیمار و همراهان و یا پرسنل درمانی بیمارستان وارد می شود، اظهار کرد: با استفاده از دستگاه جدید، امکان ارایه عکس و تصویر به پزشک متخصص در هر منطقه ای از کشور و جهان فراهم شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان عجب شیر، یادآور شد: این دستگاه با اعتبار بیش از چهار میلیارد ریال از محل اعتبارهای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خریداری شده است.
قادری ادامه داد: با توجه به اینکه در زمان کنونی فناوری رادیولوژی با فیلم در دنیا از رده خارج شده و عرضه فیلم های رادیولوژی کاهش یافته است، با بهره برداری از این سیستم، به میزان زیادی از هزینه های مصرفی بیمارستان کاسته می شود.
وی گفت: در سیستم رادیولوژی قبلی (آنالوگ) از فیلم های یک بار مصرف گران قیمت استفاده می شد در حالی که در سیستم رادیولوژی دیجیتال امکان نگهداری عکس ها در پرونده دیجیتال بیمار برای مدت طولانی وجود دارد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان عجب شیر گفت: با توجه به اینکه تمام وسایل و امکانات موجود در این بیمارستان مجهز و به روزتر است، آماده ارائه خدمات مطلوب به بیماران منطقه میسر شده است.
قادری، همچنین از اجرای طرح ویزیت رایگان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، در این شهرستان و ارایه ویزیت رایگان به بیش از 300 بیمار خبر داد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: