دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان آذربایجان شرقی گفت: اگر ما بتوانیم استعدادها و توانمندی‌های جوانانمان را کشف کنیم، قطعاً می‌توان به قهرمانی آنان در آسیا امیدوار بود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم،  محمد احمد علی‌پور درباره برگزاری همایش موتورسواری و اتومبیلرانی بزرگداشت دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمانی که پا به هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری گذاشتم، همیشه به دنبال برنامه‌های بلند مدت بودم.

وی افزود:ما پیش از هر چیز سعی می‌کنیم به زیرساخت‌های این رشته فکر بکنیم و برای برگزاری مسابقات و همایش‌های خود، مکان مناسبی را در نظر بگیریم چون تا این اتفاق رخ ندهد، نمی‌توان دست به اقدامات بزرگ زد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان آذربایجان شرقی در مورد برنامه‌های این هیئت گفت: کشور ما در این رشته استعدادهای خوبی دارد و ما نیز سعی می‌کنیم با استفاده از این جوانان با ظرفیت، در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری استعدادیابی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر این اتفاق رخ دهد و ما بتوانیم استعدادها و توانمندی‌های جوانانمان را کشف کنیم، قطعاً می‌توان به قهرمانی آنان در آسیا امیدوار بود.

علی‌پور گفت: برگزاری مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری در بین جوانان کشور شور و نشاطی غیرقابل وصف را ایجاد می‌کند که جوانان می‌توانند در محیطی سالم در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: