شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
رضوانی:
عجب شیر پرس - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌های لیبرالی به دنبال بهبود شرایط اقتصادی برای گروه‌های خاص اجتماعی بودند، اما دولت انقلابی عدالت معیشتی را مدنظر دارد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، غلامحسین رضوانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  درباره لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: مهمترین ویژگی بودجه سال ۱۴۰۱ از نظر جهت‌گیری و اهداف، کاهش تورم، در سایه عدم وجود کسری است. زمانی‌که تراز پرداخت‌ها مثبت باشد، دلیلی برای خلق پول از طریق بانک‌ها وجود ندارد و همین امر موجب کاهش تورم خواهد شد.
وی با بیان اینکه دولت درآمدها را در بودجه ۱۴۰۱ واقعی دیده است، اظهار داشت: در این راستا هزینه‌ها نیز باید واقعی و با تأکید بر صرفه‌جویی دیده شود.
نماینده مردم تهران در مجلس مهمترین تفاوت بودجه دولت رئیسی با دولت‌های لیبرال را توجه به عدالت و معیشت مردم خواند و تأکید کرد: دولت‌های لیبرالی به دنبال بهبود شرایط اقتصادی برای گروه‌های خاص اجتماعی هستند که این امر موجب افزایش شکاف طبقاتی شده است اما دولت انقلابی به اکثریت مردم توجه می‌کند و توده‌های مردم را مدنظر قرار می‌دهد و رضایت اکثریت مردم را به رضایت خواص مقدم می‌داند.
رضوانی تأکید کرد: دغدغه‌مندی پیرامون معیشت و عدالت، مهمترین تمایز بودجه دولت انقلابی و دولت‌های لیبرالی است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: