دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
عجب شیر پرس - دبیر جبهه حامیان ولایت استان آذربایجان شرقی از برگزاری جلسه توجیهی حزب حامیان ولایت در هفته آتی خبر داد و حضور برخی از نخبه گان و مسئولین استانی را در این جلسه، قطعی قلمداد کرد.
دبیر جبهه حامیان ولایت استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار روزنامه عجب شیر، با اشاره به حضور دکتر قاسمعلی نوچمنی دبیر کل حزب حامیان ولایت در این جلسه و ارائه راهکارهای لازم از طرف ایشان، گفت: لازم است تدابیری اتخاذ گردد تا برنامه مدونی در راستای تداوم بخشی به فعالیت رسمی  جبهه حامیان ولایت در سطح استان آذربایجان شرقی طراحی شود تا به طور اصولی و جدی پیگیر مسائل در حوزه های مرتبط باشیم.
وی با بیان اینکه مسئله اعتقادی و دینی از ارکان مهم مباحث مطرح در سطح کشور است، افزود: امروزه هر چقدر نظام اسلامی قوی باشد ولی دارای پشتوانه لازم در جهت ماندگاری اش نباشد و لایه های زیرین مسائل دینی و اعتقادی را به صورت خدشه دار داشته باشد و اعتقادات فرهنگی مورد آسیب قرار بگیرد، تمام جوانب دیگر را تحت الشعاع قرار خواهد داد و آسیب پذیر خواهد ساخت.
حسن فرهادی با تاکید بر نقش ویژه حوزه های علمیه در پیشبرد مسائل استانی و اهمیت آن، خاطر نشان کرد: امروزه لازم است که خودمان را با مسائل روز آشنا سازیم و در واقع طلبه و سخنگوی زمان خود باشیم تا بتوانیم در انجام وظایف اصلی مان نسبت به اقشار مختلف جامعه کوشا باشیم و موفق عمل نماییم. نیاز است امروزه آشنا به افکار و زمانه خود باشیم تا بتوانیم بر مسائل مختلف تبلیغی در قالب های مختلف فائق آییم و در مقابل رسانه های بیگانه دچار عجز و ناتوانی نشویم.
وی با اشاره به پاکی و داشتن قوی ترین ریشه های مردمی در طول تاریخ این سرزمین، یادآور شد: با وجود داشتن پیشینه ای مستحکم از فرهنگ و تاریخ کهن این سرزمین با مردمی دلاور و ولایت مدار، باید کمال دقت را داشته باشیم تا در مقابل تبلیغات مختلف شکل گرفته در قالب های متفاوت از سوی دشمنان اسلام و قرآن دچار آسیب نشویم تا گزندی بر اعتقادات دینی و فرهنگی ما وارد نیاید.
فرهادی در ادامه با تشریح اهداف ترسیم شده در نشست هفته جاری، اشاره کرد: معرفی برنامه ها و چهره جبهه حامیان ولایت در استان آذربایجان شرقی از اهم اولویت ها در این جلسه خواهد بود. لازم به اشاره می دانم که بیان کنم در سطح کشور به عنوان دبیر کل جبهه حامیان ولایت، در سطح استان به عنوان دبیر جبهه حامیان، در شهرستانها به عنوان مسئول جبهه حامیان و در بخش ها هم به عنوان رابط جبهه حامیان ولایت فعالیت خواهیم  داشت.
معاون جبهه حامیان ولایت در استان آذربایجان شرقی هم در این گفتگو با اشاره به داشتن هدفی روشن و چارت سازمانی متشکل از پازل های مختلف در قالبهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، تاکید کرد: در مجموع افراد تشکیل دهنده این سازمان از اشخاص مطرح و اساتید بنام دانشگاه خواهد بود که قرار شده  هرسه ماه یکبار به صورت رسمی نشستی داشته باشیم و طی صحبتهایی که با استاندار محترم آذربایجان شرقی شده و هماهنگی لازم به عمل آمده است قرار شده در اولین نشست مان در استان شخص استاندار به عنوان دبیر این جلسه حضور داشته باشند.
مهدی شیرزادی اشاره کرد: در این نشست با دعوت از تعدادی افراد فرهنگی، اهل قلم و اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی سعی خواهیم کرد با اهداء حکم افتخاری جهت دعوت به حزب حامیان ولایت، در برجسته سازی آرمان و اهداف این جبهه کوشا باشیم و پویاتر از روزهای قبل عمل نماییم.
وی همچنین با تاکید بر نقش سازنده احزاب در تشکیل سازمانهای منسجم و جایگاه مهم آنها، یادآور شد: در حال حاضر با توجه به مسائل پیش آمده مهم اقتصادی و تامین رفاه مردم، تمام گرایش و اهداف جبهه حامیان ولایت بر این اصل استوار خواهد بود که با یک رویه واحد حرکت کنند و با نگاه انقلابی گری و به تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب در این راستا کمک رسان مردم باشند و در جهت تامین معیشت مردم و رفاه عمومی آنها نهایت کمک رسانی را داشته باشند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: