شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
نماینده مردم مجلس:
عجب شیر ما - نماینده مردم سراب در مجلس با بیان اینکه شفاف بودن هزینه‌های انتخاباتی نامزدها به انتخاب بهتر مردم کمک می‌کند، گفت: همه ما باید به حضور حداکثری مردم در انتخابات کمک کنیم.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، مهناز بهمنی ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان بهداشت و درمان سراب، با اشاره به اینکه هزینه‌های انتخاباتی نامزدها باید متعارف باشد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی به‌عنوان یک‌نهاد تقنینی و نظارتی نقش بسیار مهمی در اداره کشور دارد.

نماینده سراب شفاف‌سازی منبع هزینه‌های انتخاباتی نامزدها را مورد تاکید قرارداد و گفت: در یک نظام انتخاباتی در جامعه اسلامی نباید پول، تطمیع یا تهدید جایگاهی داشته باشد.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موفقیت‌های دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته‌ای و اجرایی شدن برجام یادآورشد: در کنار تلاش برای تعامل بهتر با جهان باید به مؤلفه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی نیز توجه کرد.

بهمنی به مسائل حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح تحول سلامت موجب رضایتمندی مردم شده و لازم است با آسیب شناسی اساسی این طرح و رفع ایرادات احتمالی نسبت به تداوم آن کمک کرد.

نماینده سراب تاسیس دانشکده علوم پزشکی در سراب را گام مهمی در ارتقا فرهنگ سلامت عنوان کرد و افزود: امسال در بودجه 95 دانشکده علوم پزشکی سراب از ردیف مستقلی برخوردار می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: