شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
موسوی خبر داد:
عجب شیر پرس - سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات پارلمانی کشورمان در اجلاس دو روزه PUIC به میزبانی ترکیه خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل ازایسنا، سید نظام الدین موسوی گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در اجلاس دوروزه اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) عصر امروز راهی کشور ترکیه خواهد شد.
وی افزود: قالیباف در این سفر؛ علاوه بر شرکت در اجلاس PUIC، دیدارهای دوجانبه‌ای با روسای مجالس برخی از کشورهای اسلامی حاضر در اجلاس خواهد داشت.
موسوی با بیان اینکه دیپلماسی پارلمانی و کمک به توسعه روابط اقتصادی کشورهای همسایه از طریق حمایت از فعالان اقتصادی و بخش های خصوصی از موارد مورد تاکید مجلس یازدهم است، تصریح کرد: دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی و ترکیه‌ای و رایزنی برای تسهیل روابط اقتصادی و حمایت از بخش‌های خصوصی دو کشور بخش مهمی از این سفر پارلمانی خواهد بود.
شانزدهمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) با موضوعات محوری «فلسطین، مهاجرت و افغانستان»، در روزهای ۹ و ۱۰ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر ماه) در شهر استانبول و به میزبانی مجلس ترکیه برگزار می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: