سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
عجب شیر پرس - رییس پلیس پایتخت گفت: در طرح رعد ۸۷۲ سارق، مالخر، زورگیر و خفت‌گیر دستگیر و سه هزار و ۲۹۱ اموال مسروقه از آنان کشف شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه پنجاه و یکمین طرح رعد با اشاره به اینکه ۲۰۸ خودرو و موتور از سارقان کشف شد افزود: در این طرح به هزار و ۵۰ پرونده نیز سیدگی شد.
وی ادامه داد: ارزش اموال مکشوفه بیش از ۲۰ میلیارد تومان بوده است.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه پلیس اشراف خوبی روی پاتوق‌ها سارقین دارد، گفت: در این طرح ۸۸ پاتوق منهدم و ۱۱ مرکز مالخری شناسایی شد.
وی با بیان اینکه در این طرح ۱۱۸ مرکز فروش مواد مخدر خرد شناسایی و پلمب شد اظهار کرد: ۲۱ نفر از اراذل و اوباش که در امر سرقت و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کردند دستگیر و ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
وی افزود: ۳۹پرونده در حوزه قاچاق کالا کشف و ۶ نفر نیز دستگیر شدند.
رحیمی درباره پرونده‌های مفقودی در تهران گفت: در سه ماه گذشته درباره افراد مفقودی اقداماتی انجام شد و پرونده‌های فقدان افراد به سرعت از کلانتری‌ها و دیگر رده‌ها به آگاهی ارجاع داده و در آنجا رسیدگی می‌شود.
وی ادامه داد: ماهانه در تهران بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ پرونده در مورد مفقودی افراد تشکیل و به سرعت از زمان رسیدن خبر اقدامات درباره شناسایی آنها انجام می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: