يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد
عجب شیر ما - عضو شورای شهر تبریز گفت: بار مالی شهرداری در هزینه‌های پرسنلی به‌شدت در حال افزایش است و ما در ظاهر می‌گوییم ۱۱ هزار پرسنل داریم، درحالی‌که با مخفی‌کاری، بالای ۱۵ هزار پرسنل در شهرداری تبریز مشغول به‌کار هستند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، سعید محدث در جلسه امروز شورای شهر تبریز، با انتقاد از اینکه با سخنان امروز جلسه شورای شهر پیرامون بودجه سال آینده، وقتمان را تلف می‌کنیم، اظهار داشت: در 30 سال گذشته روال بر این بوده مدیران شهرداری با ارائه گزارش عملکرد بودجه سال جاری، برای سال آینده چاره‌جویی و پیشنهاد می‌دادند، اما اکنون پراکنده‌گویی می‌کند.

وی افزود: در اوایل آغاز به‌کار شورای چهارم افکار خوبی برای شهر داشتیم که حداقل با پیگیری احداث یک پروژه بزرگ مثلاً اتصال اتوبان پاسداران به شهید کسایی، در یادها بمانیم.

عضو شورای شهر تبریز، با اشاره به اینکه در سال آینده نباید برخی پروژه‌های نیابتی ادارات کل را انجام دهیم، گفت: وضعیت مالی شهرداری تبریز در سال آینده همچنان سخت خواهد بود و علی‌رغم اجرای برجام و گشایش‌های اقتصادی، امکان دارد وضعیت ساخت‌وساز در تبریز مناسب نشود و سال آینده را باید با دقت سپری کنیم.

وی افزود: در سال 94، 15 میلیارد تومان برای پروژه میدان ساعت اعتبار تخصیص دادیم که تاکنون یک ریال برای آن هزینه نکرده‌اند.

محدث با اشاره به اینکه سال آینده، سال سختی برای وضعیت مالی شهرداری تبریز خواهد بود، گفت: بروید ورودی‌های شهرداری را ببندید تا کسی در خانه‌های سلامت و فرهنگسراها با القاب و عناوین مختلف و بر اساس روابط فامیلی استخدام نشود.

وی افزود: بار مالی شهرداری در هزینه‌های پرسنلی به‌شدت در حال افزایش است و ما در ظاهر می‌گوییم 11 هزار پرسنل داریم، درحالی‌که با مخفی‌کاری، بالای 15 هزار پرسنل در شهرداری تبریز مشغول به‌کار هستند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: