سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
عجب شیر پرس - ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از فردا سه‌شنبه مورخ ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از فردا سه‌شنبه مورخ ۱۶ آذر تا روز سه شنبه ۲۳ این ماه منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.
متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام در این آزمون شوند.
دفترچه راهنمای ثبت نام، همزمان با شروع ثبت نام، در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در دسترس خواهد بود.
سازمان سنجش آموزش کشور به متقاضیان توصیه کرده که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه ‌نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمایند.
همچنین متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته‌شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل متقاضی جلوگیری خواهد شد.
براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مور ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است طی روزهای دوشنبه ۲۶ و سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.
محل آزمون متقاضیان براساس استان و شهرستان مندرج در بند ۳۸ تقاضانامه تعیین شده است. لذا مقتضی است متقاضیان با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.
متقاضیان علاقه‌مند می توانند همزمان ‌با برگزاری امتحانات‌ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱، در اولین ‌مرحله دوره بیست و هفتمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور _بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون_ شرکت کنند.
متقاضیان لازم است در انتخاب کدرشته‌های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود، دقت نمایند؛ لذا پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی، در این خصوص به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، هر ساله تعدادی قابل توجهی از متقاضیان در درج معدل خود در زمان ثبت‌نام دقت لازم را به عمل نیاورده و پس از قبولی در دانشگاه به دلیل مغایرت معدل قبولی آنها لغو شده و باعث سردرگمی آنها می شود. لذا به متقاضیان تاکید می‌شود در درج معدل خود دقت لازم را به عمل آورند و حتی اگر ثبت‌نام آنها توسط خودشان انجام نمی پذیرد با مشاهده پرینت تقاضانامه نسبت به کنترل دقیق موارد درج شده در آن اقدام نموده و در مراحل بعدی که امکان ویرایش اطلاعات (در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و یا انتخاب رشته) برای آنها وجود دارد نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: