سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
وحیدی با اشاره به برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت:
عجب شیر پرس - وزیر کشور با بیان اینکه دغدغه دولت و مجلس رفع مضایق معیشتی مردم است، گفت: پیشرفت کشور و حل مسائل در گرو همراهی تمامی قوا با یکدیگر است که اکنون روابط بسیار خوبی میان دولت، مجلس و قوه قضاییه برقرار است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، احمد وحیدی  با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن برگزار شد، گفت: پیشرفت کشور و حل مسائل در گرو همراهی تمامی قوا با یکدیگر است؛ این نشست‌ها می‌تواند روابط را تحکیم کند.
وی با بیان اینکه اکنون روابط بسیار خوبی میان دولت، مجلس و قوه قضاییه برقرار است، افزود: از آنجا که در این جلسات درباره راهکارها و نقطه نظرات طرفین بحث و گفت‌و‌گو می‌شود، می‌توان به وفاق هرچه بیشتری دست یافت.
وزیر کابینه سیزدهم تصریح کرد: این نشست در فضایی بسیار خوب، دوستانه و صمیمی برگزار شد و بنا است این جلسات تکرار شود. ان شاءالله از رهگذر هماهنگی بیشتر، بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که برگزاری این نشست‌ها چه تاثیری در معیشت و رفع مشکلات اقتصادی دارد؟ توضیح داد: بی شک یکی از مهم‌ترین مسائل کشور، موضوعات اقتصادی بوده و در این مسائل نیز معیشت مردم جزو مهم‌ترین مباحث است که دغدغه دولت و مجلس رفع مضایق معیشتی مردم است. ان‌شاءالله با تدابیر و هماهنگی که می‌شود شاهد اتفاقات خوب باشیم.
وزیر کشور همچنین درباره انتخاب استانداران، گفت: تقریبا انتخاب استانداران تکمیل شده است و یکی، دو مورد باقی مانده که به سرعت تعیین تکلیف می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: