شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند، خطاب به دانش‌آموزان گفت: باید با سخ‌ کوشی به اهداف بلندی که پیش رو دارید دست پیدا کنید.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سعید شبستری در همایش استانی پرسش مهر 16 با عنوان فصل حضور که در تالار معلم تبریز برگزار شد، افزود: این که فکر کنیم دیگران آینده کشور ما را خواهند ساخت خیال خامی است و شما دانش‌آموزان هستید که باید این مهم را به انجام برسانید.
 
وی با اشاره به کارنامه عملکرد دولت تدبیر و امید، گفت: این دولت به دست افرادی صاحب فکر، اندیشه و تدبیر اداره می‌شود و کسانی که در این شرایط زمانی قبول مسوولیت کرده‌اند نمونه‌هایی از ایثار و از خود گذشتگی هستند.
 
شبستری خاطرنشان کرد: دولت یازدهم با وجود کاهش شدید درآمدهای نفتی در سایه سیاست تعامل‌گرایانه با کشورهای دنیا توانسته است کارهای بزرگی را انجام داده و اقتدار نظام را افزایش دهد.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: به برکت خون شهداست که امروز کشور سرپای خود ایستاده است و باید قدر شهدا را بدانیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: