شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
موسوی اعلام کرد؛
عجب شیر پرس - سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به مناسبت روز مجلس، هفته آینده رئیس مجلس شورای اسلامی نشست خبری برگزار خواهد کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، سید نظام‌الدین موسوی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه ۷ آذرماه) مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه دهم آذرماه روز مجلس هستیم و مجلس شورای اسلامی برنامه‌های مختلفی را در این هفته برگزار خواهد کرد.
وی بیان کرد: قرار است نشست خبری رئیس مجلس شورای اسلامی هفته آینده برگزار شود که وی در آن نشست به تشریح عملکرد مجلس یازدهم خواهد پرداخت و به سئوالات خبرنگاران هم پاسخ می‌دهد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز مجلس با مسئولان قوه قضائیه گفت: قرار است در این جلسه رؤسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه درباره مسائل مهم کشور و مشکلات مردم در جهت هماهنگی میان دو قوه صحبت کنند.
موسوی افزود: همچنین رؤسای کمیسیون‌های اصل ۹۰، قضایی و حقوقی، اقتصادی و جهش تولید هم قرار است در این جلسه صحبت کنند و مقرر شده که پیرامون مسائل معیشتی و مطالبات مردم مطالبی را عنوان کنند تا قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی به صورت هماهنگ راهکارهایی را برای رفع این مشکلات در نظر گیرند.
وی اظهار داشت: همچنین روز چهارشنبه هفته جاری جلسه هماهنگی بین مجلس شورای اسلامی و دولت در صحن علنی برگزار خواهد شد و رئیس جمهور و اعضای دولت هم در این نشست حضور خواهند یافت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در این جلسه رئیس‌جمهور عملکرد دولت را از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تشریح و تبیین کند. همچنین هماهنگی و همفکری بین مجلس جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم انجام خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: