شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان غربی گفت: 40 هزار نفر فارغ التحصیل بیکار در این استان وجود دارد که باید زمینه اشتغال برای آنها فراهم شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، قربانعلی سعادت در آیین بهره برداری از طرح های صنعتی در ارومیه که با حضور حسین ابویی مهریزی معاون برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: امیدواریم با حمایت های دولت و همراهی و مشارکت کارآفرینان و سرمایه گذاران این افراد در بخش های مختلف وارد بازار کار شوند.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد رونق اقتصادی مصمم است و از آنها پشتیبانی می کند.
وی اظهار کرد: برخی قوانین دست و پاگیر در حوزه سرمایه گذاری در کشور وجود دارد که استانداران این قوانین را به هیات دولت تقدیم کرده و نمایندگان نیز می توانند در این عرصه وارد عمل شده و آنها را اصلاح کنند.
استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه سرمایه گذاری در کشور و ایجاد رونق، زمینه ساز استقلال اقتصادی است که نباید از آن غافل باشیم.
جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این مراسم از به نتیجه رسیدن برنامه های رفع موانع تولید در استان خبر داد و افزود: از ابتدای اجرای این قانون، 73 واحد راکد در استان دوباره راه اندازی شده و بیش از دو هزار نفر شاغل شده اند.
امروز (جمعه) در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، طرح های گازکشی به شهرک صنعتی فاز3 ارومیه و دو واحد تولید مربا و لبنیات در ارومیه به بهره برداری رسید.
برای اجرای 20 کیلومتر گازکشی و راه اندازی دو ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرک صنعتی فاز3 ارومیه 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
فاز اول واحد تولید مربا در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع و زیر بنای دو هزار و 100 متر مربع با ظرفیت تولید هزار تن انواع مربا در سال و سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
همچنین فاز اول واحد تولید لبنیات در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و زیر بنای 3 هزار و 700 متر مربع با 90 میلیارد ریال سرمایه گذاری با ظرفیت جذب 120 تن شیر در سال با ایجاد اشتغال برای 35 نفر افتتاح شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: