سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
رئیس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی به مهر خبر داد:
عجب شیر ما - رئیس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی از تائید صلاحیت ۶۳ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس در این استان خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، عباسعلی اسدی گفت: تا کنون سه مرحله از فرآیند تائید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی انجام شده و پس از بررسی اعتراضات افراد عدم احراز صلاحیت یا رد صلاحیت شده در این مرحله، اسامی افراد تائید صلاحیت شده شب گذشته به فرمانداری هر شهرستان ابلاغ شده است.

وی در ادامه با اشاره به تائید صلاحیت سه نفر از افرادی که در مراحل قبلی صلاحیت آنها رد شده یا احراز نشده بود، افزود: پس از اعلام این اسامی تائید صلاحیت شده از سوی مراجع بررسی کننده، فرمانداری ها نیز امروز مراتب تائید یا رد صلاحیت را به داوطلبان منعکس خواهند کرد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی تصریح کرد: افرادی که در این مرحله نیز مهر تائید صلاحیت بر نام آنها نخورده باشد، تا ۱۹ بهمن ۹۴ فرصت دارند تا مراتب اعتراض خود را به مراجع رسیدگی مشخص شده ارائه کنند.

اسدی در پایان این گفتگوی کوتاه گفت: تاکنون ۶۳ درصد از ثبت نام کنندگان برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی تائید صلاحیت شده اند و صلاحیت ۳۷ درصد شامل ۲۱۴ نفر نیز رد شده است.

گفتنی است تائید صلاحیت داوطلبان انتخابات نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار مرحله صورت خواهد گرفت که تا کنون سه مرحله آن انجام شده و در آخرین گام نیز صلاحیت یا عدم صلاحیت ثبت نام کنندگان از سوی شورای نگهبان بررسی خواهد شد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: