شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
عجب شیرما - تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در نخستین دیدار دور رفت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور مقابل تیم شهرداری بجنورد شکست خورد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، دور رفت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور از عصر روز چهارشنبه 14 بهمن ماه با برگزاری هشت دیدار در شهرهای مهاباد، بجنورد، تهران، اراک، سیرجان، ساری، اصفهان و محمودآباد پیگیری شد.
در یکی از این دیدارها تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه میهمان تیم شهرداری بجنورد بود که این بازی در خاتمه با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.
در این دیدار تیم شهرداری بجنورد با امتیازات 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 17 برابر میهمان خود به برتری رسید.
مسعود ذوقی و احسان زحمتی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را برعهده داشتند و شهباز صدری نیز ناظر بازی بود.
تیم شهرداری جوان ارومیه در بازی برگشت روز یکشنبه 18 بهمن ماه از ساعت 16 در سالن مخابرات ارومیه میزبان تیم شهرداری بجنورد است.
مرحله پلی آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه های ایران با راهیابی 16 تیم به مرحله حذفی آغاز شده و تیم شهرداری جوان ارومیه با کسب مقام سوم گروه خود به این مرحله گام گذاشته است.
در صورتی که دو تیم در این دو بازی صاحب یک برد و یک باخت شوند، کار به بازی سوم خواهد انجامید.
برنده دیدار شهرداری جوان ارومیه و شهرداری بجنورد به مصاف برنده دیدار فرمانداری مهاباد و پاس مشهد خواهد رفت.
تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه 2 این رقابتها با مقاومت فرمانداری مهاباد، عقاب تهران، حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه و ملوان تهران هم گروه بود.
بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور یادواره 200 شهید والیبالیست از روز چهارشنبه 27 آبان ماه سال جاری آغاز شده است.
برچسب ها: والیبال ، باخت ، ارومیه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: