يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
عجب شیر پرس – مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: مصوبه افزایش ۲۰ درصدی کمک هزینه تحصیلی دستیاران پزشکی در دستور کار همه دانشگاه های علوم پزشکی که دستیار تخصصی دارند، قرار گرفته است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، دکتر حمیدرضا اشراقی افزود: تاکنون حدود ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی این مصوبه را به صورت مصوبه هیات امنای دانشگاه‌ها اجرایی کرده‌اند.

وی یادآور شد: به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی که دارای دستیار تخصصی، دانشجوی دکتری تخصصی و دستیار فوق تخصصی هستند اعلام شده است که می‌توانند از منابع اختصاصی خود ۲۰ درصد افزایش کمک هزینه تحصیلی که پیش از این اعلام شده بود را اعلام کنند و پس از ارائه گزارش عملکرد مصوبه هیات امنایی را دریافت کنند.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد: موضوع افزایش ۲۰ درصدی کمک هزینه تحصیلی پیش از این در وزارت بهداشت مصوب شده است و به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد که این کمک هزینه را برای تمام دانشجویان واجدالشرایط اجرایی کنند

وی درباره کار دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در حوزه واکسیناسیون گفت: دانشجویان علوم پزشکی که به عنوان واکسیناتور در واکسیناسیون کرونا همکاری کرده‌اند یک حق الزحمه تحت عنوان کار دانشجویی دریافت می‌کنند که در حال هماهنگی با معاونت بهداشتی برای تعیین آن هستیم.

اشراقی خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان ساعتی به عنوان حق الزحمه کار دانشجویی واکسیناسیون کرونا تعیین شده است که پس از هماهنگی با معاونان بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مشخص شدن میزان مشارکت دانشجویان به آنها داده می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: