جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران :
عجب شیر ما - رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از راه اندازی تلویزیون اینترنتی (IP-TV) درکشور21 بهمن ماه خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سید مصطفی سید هاشمی درآیین افتتاح 444 پروژه مخابراتی استان آذربایجان شرقی در تبریز با اعلام اینکه کانال های انتقال تصویر شبکه برای این سرویس آماده است، گفت: ارائه این تلویزیون مستلزم تهیه محتوا برای انتشار، مدیریت محتوا و رساندن آن با کیفیت و امنیت مناسب به کاربر نهایی است.
وی با اشاره به اینکه 32 هزار فیلم و تمامی سخنرانی های مقام معظم رهبری برای پخش دراین تلویزیون کابلی آماده است، تأکید کرد: به دنبال این هستیم که با تولید محتویات جالب هموطنان را به استفاده از برنامه های داخلی به جای برنامه های ماهواره ها ترغیب کنیم.
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات استان با اشاره به امنیت بالای شبکه مخابراتی کشور، اظهار کرد: تا کنون موردی مبنی بر سوء استفاده از شبکه مخابراتی گزارش نشده است.
وی خاطرنشان کرد: کنترل شبکه های اجتماعی وظیفه مخابرات نیست، بلکه وظیفه شورای مجازی است که دغدغه مسئولان استان را به گوش مسئولان مربوطه می رسانیم.
سید هاشمی با بیان اینکه درابتدای روند خصوصی سازی در کشور از جمله در شرکت مخابرات هستیم ،گفت: در طول 12 سال گذشته تنها چیزی که گران نشده و برعکس ارزان هم شده، خدمات مخابرات است.
سرپرست شرکت مخابرات ایران هم با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیشرفت های زیادی در زمینه ارتباطات حاصل شده است، گفت: عرضه 34 میلیون تلفن ثابت، 9 میلیون پورت اینترنت ADSL، خدمات دهی به 65 میلیون مشترک همراه اول و گذر از نسل سه به نسل چهار بخشی از این پیشرفت هاست.
سید اسدالله دهناد ، خصوصی سازی مخابرات در سال 88 را نقطه عطفی در تاریخ این شرکت دانست و گفت: این شرکت بعد از خصوصی شدن، خدمات زیادی بدون استفاده از بودجه دولت و در فضای رقابتی به هموطنان ارایه داد.
وی با اعلام اینکه در طول پنج سال گذشته 130 هزار میلیارد ریال هزینه شده است ، گفت: درنظر داریم در پنج سال آتی نیز160 هزار میلیارد ریال دیگرهزینه کنیم.
دهناد ادامه داد: ارتباطات به عنوان بسترساز و موتور محرک توسعه در دنیا شناخته می شود و در کشور ما نیز توسعه ارتباطات، جایگاهش را پیدا کرده و در اولویت نخست تمامی برنامه ریزی ها قرار دارد.
همزمان با سومین روز از دهه فجر، 444 پروژه مخابراتی استان آذربایجان شرقی با اعتباری افزون بر یکهزار و 400 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
پروژه کشوری IMS / NGN به عنوان بخشی از پروژه کلان شرکت مخابرات برای نوسازی شبکه تلفن ثابت و توسعه زیرساخت های مخابرات کشور یکی از پروژه هایی بود که امروز در تبریز بهره برداری شد.
با راه اندازی این پروژه ارائه 18 سرویس جدید از طریق خطوط تلفن ثابت از جمله امکان برقراری ارتباط از طریق وب، تلفن پیش پرداخت، برقراری ارتباط با هزینه مخاطب، مشاوره و رای گیری تلفنی، سرویس کنفرانس صوتی و تصویری و سرویس صندوق صوتی پیام کوتاه امکان پذیر می شود.
همچنین شبکه ابری ویدئو کنفرانس کشوری (شاوک)  در تبریز راه اندازی شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: