جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - July 05 2024
کد خبر: ۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
نجابت:
عجب شیر پرس – سخنگوی کمیسیون امور داخلی مجلس به بیان توضیحاتی درباره جزئیات نشست روز گذشته کمیسیون متبوع خود پرداخت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه روز گذشته کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: جلسه کمیسیون شوراها روز گذشته با حضور نمایندگان در کمیسیون متبوع برگزار شد. دستور جلسه معرفی حقوقدانان پیشنهادی رئیس قوه قضائیه برای عضویت در شورای نگهبان بود که آقایان راجی و مولاوردی به کمیسیون معرفی شدند و به بیان دیدگاه ها، برنامه ها، سوابق و رزومه خود پرداختند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: همکاران در کمیسیون، دغدغه ها و انتظارات خود را بیان کردند و جلسه مفیدی برای شناخت این دو حقوقدان پیشنهادی برای عضویت در شورای نگهبان برگزار شد.
نجابت ادامه داد: دستور بعدی  حضور نگاهداری به عنوان رئیس مرکز پژوهش های مجلس بود که در این جلسه به بیان دیدگاه های خودش پرداخت. همچنین موضوعاتی که از منظر مرکز پژوهش های مجلس می تواند در دستور کار کمیسیون امور داخلی کشور قرار بگیرد بررسی شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پایان اظهار کرد: دستور کار آخر، بررسی طرح نحوه تشکیل تشکل های صنفی تخصصی بود که در کمیسیون طرح موضوع شد، اما بحث و بررسی بیشتر پیرامون جزئیات آن به جلسات بعد موکول شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: