سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد:
عجب شیر پرس - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه بازرسین ماده ۹۱ سلامت اداری از لزوم ارتقای سلامت اداری با پیشگیری از هرگونه تخلف سخن گفت.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، «علیرضا سعدی پور» در جلسه بازرسین ماده ۹۱ سلامت اداری خاطرنشان کرد : از آنجا که یکی از اهداف مهم و کلی نظام جمهوری اسلامی فسادستیزی است، برای دستیابی به این هدف والا لزوم ارتقای سلامت اداری با پیشگیری از هرگونه تخلف در اولویت قرار دارد.

سعدی پور با بیان اینکه غایت نهایی دستگاه تعلیم و تربیت، پرورش افرادی است که در تراز جمهوری اسلامی باشند، تصریح کرد: تنها زمانی میتوانیم در دستگاه تعلیم و تربیت فرزندانمان را خوب پرورش دهیم که خودمان الگوی مناسبی باشیم و این امر میسر نمی شود مگر با خود کنترلی و آسیب شناسی عملکردمان در دستگاه اداری که نیازمند برنامه ریزی بلند مدت، میان مدت وکوتاه مدت است.

این مقام مسئول در خصوص شیوه اجرای بازرسی بر اساس ماده ۹۱ بر لزوم رعایت سرعت، دقت و قانونمداری تاکید کرد و گفت: در فرآیند بازرسی و نظارت آنچه بسیار حائز اهمیت است حفظ کرامت انسانی افراد بوده و با رعایت سرعت و دقت و قانونمداری از ضایع شدن حقوق افراد و تصمیمات مغرضانه جلوگیری خواهیم کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان هدف از نظارت و بازرسی را آگاهی بخشی به تمام عوامل اجرایی در سازمان دانست و ابراز کرد: نگاه ما به فرآیند نظارت و بازرسی مثبت گرایانه بوده و در این راستا همه تلاشمان را می کنیم تا نظارتها جامع و کامل باشد و در این مسیر تعامل و همکاری بخش هایی چون حراست و گزینش بسیار تاثیرگذار است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: