شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
استاندار سیستان و بلوچستان:
عجب شیر پرس - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از بخش خصوصی جهت تکمیل پروژه های ورزشی و همچنین حمایت از ورزشکاران باید استفاده شود و دستگاههای اجرایی نیز می توانند از ورزشکاران حمایت مالی کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، حسین مدرس خیابانی در شست توسعه اماکن ورزشی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های ماست و تمام تلاش خود را جهت جذب بودجه تکمیل این پروژه ها را خواهیم کرد و طی جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان خواستار این موضوع شدیم.
حسین مدرس خیابانی افزود: تکمیل پروژه ها اولویت بندی شود و ساخت امکانات ورزشی در نقاط کمتر برخوردار نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به پتانسیلهای موجود در استان افزود: ورزش های آبی با توجه به موقعیت استان و بهرهمندی از دریا باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین برای استفاده از ظرفیت کویر جهت راه اندازی تورهای کویر نوردی و رالی باید برنامه ریزی شود.
استاندار گفت: ورزش مقوله‌ای فراگیر است و نقشی مهمی در فرآیند توسعه‌ استان دارد به گونه‌ای که ترویج فرهنگ ورزش شهروندی با رویکرد ایجاد شادی و نشاط برای جامعه و توسعه سلامت همگانی می‌تواند زمینه تربیت و پرورش افرادی سالم، پویا و اثربخش را فراهم کند

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: