پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
عجب شیر پرس - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از حاکم بودن بخشی نگری و نگاه جزیره ای به حوزه تولید و صنعت انتقاد کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، «علی‌اکبر بسطامی» در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شباب اظهار کرد: بیکاری از مشکلات عمده کشور است و راه برون رفت از این وضعیت حمایت و پشتیبانی دولت از کسب و کارهای تولیدی بوده اما متاسفانه ما شاهد وحدت رویه در ارکان وزارتخانه ها نسبت به تولید نیستیم.
وی با بیان اینکه آهنگ رشد صنعت در استان امیدبخش است اما زیرساخت های حوزه تولید مخصوصا شهرک‌های صنعتی متناسب با تقاضا برای ایجاد صنعت رشد نکرده است، تصریح کرد:  بیشتر واحدهای صنعتی به دلایل متعدد با ظرفیت پایین فعالیت دارند که عموما ناشی از کمبود سرمایه در گردش، مشکل تامین مواد اولیه و انباشت بدهی های بانکی است که لازم است با نگاه ویژه برای فعال سازی این واحدها با حداکثر ظرفیت تلاش شود.
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت تسهیلات اعطایی با شیوه کنونی و همچنین نبود مشوق های لازم برای صنعتگران فعال در استان های محروم، نمی تواند باعث پویایی و افزایش رقابت پذیری آنان شود.
بسطامی تاکید کرد: به صورت ویژه پیگیر رفع مشکلات تولیدکنندگان در سطح استان و کشور خواهیم بود.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: