جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
عجب شیر پرس - مدیر بورس منطقه سمنان گفت: ۲۰ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۴۳ سهم به ارزش بیش از ۲۰۳ میلیارد و ۸۲۲ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال هفته گذشته در بورس سمنان داد و ستد شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، فاطمه امیرجان ابراز داشت: ۱۲ میلیون و ۸۲ هزار و ۳۷۷سهم به ارزش بیش از ۱۱۴ میلیارد و ۵۰ میلیون و ۶۹۵ هزار ریال در معاملات هفته گذشته بورس سمنان به خرید اختصاص داشت.

وی بیان کرد: هشت میلیون و ۶۵۱ هزار و ۶۶۶ سهم به ارزش بیش از ۸۹ میلیارد و ۷۷۲ میلیون و ۱۵۴ هزار ریال در همین مدت به فروش رسید.

وی یادآور شد: شاخص کل قیمت سهام در اوراق بهادار کشور در پایان معاملات روز چهارشنبه گذشته ( بیستم مهر ۱۴۰۰) با ۳۸ هزار و ۹۷۱ واحد کاهش به یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۵۷ واحد رسید.

امیرجان تصریح کرد: ۵۶ درصدمعاملات این بورس در هفته گذشته به خرید و ۴۴ درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

مدیر بورس منطقه سمنان با بیان اینکه بازار سرمایه بازاری نیست که کسی بتواندبدون علم و تجربه در آن موفق شود، افزود: سرمایه‌گذاری در بورسکاری تخصصی است و نیاز به آموزش دارد، در غیر این صورت سرمایه‌گذاران با ضرر مواجه می‌شوند.
 
ارزش معاملات انجام شده در بازار بورس سمنان در سال ۱۳۹۲ حدود پنج هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال بود که اکنون حجم معاملات در بورس نسبت به آن زمان افزایش یافته است.
۱۴ دفتر کارگزاری در شهرستان سمنان، یک دفتر کارگزاری در شهرستان مهدیشهر، ۱۲ دفتر کارگزاری در شهرستان شاهرود، سه دفتر کارگزاری در دامغان و یک دفتر کارگزاری در شهرستان گرمسار برای ارائه خدمات فعال است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: