پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان:
عجب شیر پرس - مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: تکمیل تحقیقات مربوط به پرونده شکایت و تخلف در این دستگاه نظارتی مستلزم همکاری همه دستگاه های اجرایی است.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، نعمت اله بیرانوندی شنبه با اشاره به لزوم پاسخگویی دستگاههای اجرایی ،اداره هاو سازمانهایی که مخاطب استعلامشعب تعزیرات حکومتی هستند بیان کرد: در بسیاری از پرونده ها تکمیل تحقیقات مقدماتی و رسیدن پرونده به نتیجه نهایی مستلزم اخذ نظر کارشناسی دستگاههای ذیربط مانند سازمان صمت ، دانشگاه علوم پزشکی ،گمرکات استان ،اداره کل استاندارد ،جهاد کشاورزی ونیروی انتظامی است.

وی گفت: همکاری و پاسخگویی به موقع دستگاه ها در سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده ها و افزایش دقت اجرای حکم تاثیر گذار است.

بیرانوندی هشدار داد : عدم همکاری و پاسخگویی دستگاه های ذیربط برایتکمیل تحقیقات مربوط به پرونده های شکایت و تخلف در مهلت تعیین شده بر اساس قانون پیگرد قانونی دارد.

در ۶ ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۶۶۰ فقره گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان ارسال شد که از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۱۲ فقره مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفتند.

از این تعداد در بخش کالا و خدمات هشتهزار و ۲۹۰ فقره پرونده، قاچاق کالا و ارز ۲ هزار و ۴۵ فقره پرونده و در بخش بهداشت ، دارو و درمان یک هزار و ۲۲۳ فقره پرونده بوده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: