سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
نیکزاد:
عجب شیر پرس - نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مردمی و دولت قوی باید عدالت داشته باشد و اگر چنین نباشد به درد نمی‌خورد.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علی نیکزاد عصر جمعه در جلسه شورای اداری اردبیل که با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد، افزود: باید بر اساسدستور رئیس‌جمهوری مبنای حرکتی وزرا این باشد که استان اردبیل را در همه بخش‌ها به شاخص متوسط کشوری برسانیم.

وی با اشاره به این‌کههمه می‌دانیم رئیس‌جمهوری چه دولتی را تحویل گرفته، اظهارکرد: تورم ، وضعیت خزانه وتعهداتی که دولت قبلی ایجاد کرد چه بود و چه شد.

وی گفت: زمانی در کشور ما انقلاب شد ۷۵ درصد مردم در روستا زندگی می‌کردند، ولی در زمان فعلی این میزان به دلیل محرومیت روستاها و افزایش مهاجرت به ۲۲ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: مشکلات مربوط به آب شرب ، آب کشاورزی ، وضعیتمعیشتی ، راه‌ها ، اینترنت و اجرای طرح هادی که خواسته روستاها استاگر در کنار اقتصاد روستاها حل نشود این درصد مهاجرت از روستاها به شهرها بیش از این افزایش خواهد یافت.

وی افزود: سفر امروز رئیس‌جمهوری و هیات دولت به استان اردبیل بسیار مبارک است ،کار استاندار اردبیل را یک سال جلوانداخت.

او گفت: مصوبات دولت در سفرهای استانی در هیات رئیسهو یا در مجلس پیگیری می‌شود ، این سند مصوباتسفر اگر محقق شود همه مطالبات استاندار ونمایندگان استان اردبیل محقق خواهد شد.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: