جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
امام جمعه تبریز:
عجب شیر پرس - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از همه گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی فعال در ستادهای انتخاباتی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست تا با وحدت و صمیمت به استاندار جدید این خطه برای توسعه و آبادانی آن کمک کنند.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم روز شنبه در آیین تودیع و معارفه استانداران قبلی و جدید آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز تاکید کرد: بدون شک اگر در کمک به استاندار منتخب دولت کوتاهی کنیم در پیشبرد برنامه های توسعه ای این خطهبه مشکل برخواهیم خورد.

وی افزود: از همه چهره‌ها و شخصیت ها و افراد ذینفوذ استان تقاضا دارم برای همکاری با مسوولان اجرایی اهتمام کنند تا موفقیت‌های چشمگیری داشته باشیم.

وی با اشاره به اشراف استاندار جدید آذربایجان شرقی به مسایل و مشکلات مبتلابه استان، از وی خواستبا بکارگیری نیروهای جوان انقلابی و نخبه و میدان دادن به آنها، در انجام مسوولیت های محوله موفق شود.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: از نمایندگان مجلس هم درخواست دارم برای اجرایی شدن منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب وحل مشکلات اقتصادی، معدنی و بویژه احیای دریاچه ارومیه، مسئولان استان را حمایت و با همدیگر هم افزایی کنند.

وی با بیان اینکه استاندار جدید آذربایجان شرقی در مسوولیت قبلی خود در روزهای سختی مثل زمین لرزه سراب و میانه و بویژه پاندمی کرونا در کنار مردم بود، اضافه کرد: از همه چهره‌ها و گروه‌های مختلف می خواهم در کنار استاندار جدید باشند.

وی گفت: استاندار جدید آذربایجان شرقی، شناختخوبیاز مسائل مرزی دارد و در سال ۹۸ که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال آشوب آفرینی و اغتشاش در کشور بودند، با همراهیفرمانده انتظامی و مدیرکل اطلاعات استان دست به دست هم داده و با راهنمایی استاندار وقت به عنوان رئیس شورای تامین استان، شرایط را مدیریت کردند و هیچ مشکلی پیش نیامد.

امام جمعه تبریز یادآوری کرد: در پنج سال گذشته افتخار همکاری با سه استاندار را داشتم که هر سه بزرگوار بسیار پرتلاش بودندو برای پیشرفت این خطه زحمات زیادی کشیدند.

وی گفت:استاندار قبلی آذربایجان شرقی نیز همکاری صمیمانه ای داشت و در مشورت کردن امور پیشتاز بود؛ وجود ایشان به عنوان یک چهره دانشگاهی و دانشمند برای استان یک اعتبار بود و خدمات ارزشمند ایشان را ارج می نهیم.

وی افزود: دکتر پورمحمدی در تصمیم‌گیری‌ها هیچ گاه مسائل جناحی را در نظر نمی گرفت، بلکه مصالح جامعه و استان را مدنظر داشت و نقش پدری را برای ادارات و نهادها ایفا می کرد.

آیین تودیع و معارفه استانداران قبلی و جدید آذربایجان شرقی با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، هم اکنون در مصلی تبریز در حال انجام است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: