جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
آیت‌الله آ‌ل‌هاشم:
عجب شیر ما - امام جمعه موقت تبریز در توصیه‌ای به کاندیداهای مجلس از آنان خواست خارج از وظایف وعده‌های غیرعملی به مردم ندهند و تمام کاندیداها و طرفداران آنان قانون را در تمام مراحل انتخابات رعایت و به آن احترام بگذارند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر بر ضرورت برگزاری پرشور و باشکوه برنامه‌های این دهه تاکید کرد و اظهار داشت: دهه فجر دهه پیروزی این انقلاب است که وجود رهبری شجاع و فهیم به نام امام خمینی(ره) و نیز پایبندی مردم به احکام شرع و مقدسات دینی باعث این پیروزی بزرگ بر دشمنان شد.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه‌تر جشن‌های دهه‌فجر نسبت به سال‌های قبل گفت: مردمی بودن و نقش همه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، دینی بودن و رهبری امام و هدایت صحیح حضرت امام راحل از عوامل مهم پیروی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: عوامل پیروزی انقلاب اسلامی همان عوامل بقای انقلاب است.

آیت‌الله آل‌هاشم خاطرنشان کرد: انقلاب ما انقلاب دینی است و باید از آن که با زحمات امام و خون شهدا به وقوع پیوسته مراقبت کرد.

وی راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را دو آزمون مهم مردم ایران اسلامی دانست و گفت: مردم هوشیار و با بصیر خود یک بار دیگر از این دو آزمون همانند سال‌های گذشته موفق بیرون خواهند آمد و همه مردم باید پای صندوق‌های رای بیایند چراکه شرکت یک نفر و رای آن به مانند تیری است که به قلب و چشم آمریکایی جنایتکار و استکبار جهانی می‌خورد.

آیت‌الله آل‌هاشم در ادامه با تاکید بر حضور باشکوه و با نشاط مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شعار مرگ بر آمریکا پابرجاست و نباید از یادها برود.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان در توصیه به کاندیداهای مجلس از آن خواست خارج از وظایف وعده‌های غیرعملی به مردم ندهند و تمام کاندیداها و طرفداران آن قانون را در تمام مراحل انتخابات رعایت و به آن احترام بگذارند.

آیت‌الله آل‌هاشم از تمام کاندیداها و طرفداران خواست به فکر اثبات خودشان باشند و از تخریب دیگران پرهیز کنند و از تهمت‌ زدن نیز خودداری کنند.

وی اظهار داشت: کاندیداها از اسراف در تبلغیات پرهیز کنند و مردم با بصیرت با فکر صحیح و درست بر انتخاب وارد شوند و انسان‌های اصلح را انتخاب کنند، کسانی که به ولایت فقیه مقام معظم رهبری اعتقاد دارند و خدمتگزار مردم بوده و به خون شهدا خیانت نمی‌کنند و در خط مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه سپاه پاسداران نقش مهمی در تامین امنیت جامعه و حراست از حریم ایران اسلامی ایفا می‌کند، اذعان داشت: سربازان این انقلاب شجاعانه در برابر آمریکایی‌ها ایستادند و آنان را تسلیم خود کردند، این اقدام سپاه در رسانه‌های جهانی منعکس و بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران نمایان شد.

آیت‌الله آل‌هاشم تصریح کرد: همه مردم ایران همیشه باید برای دفاع از انقلاب و حریم کشور آماده باشند، البته نیروهای نظامی ایران با تلاش شبانه‌روزی کاری کرده‌اند که دشمن جرأت اقدام اشتباه را ندارد اما با این حال باید مواظب بود.

آیت‌الله آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود، به اجلاس سراسری نماز و پیام مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت نماز که در حقیقت ستون اسلام و علامت ایمان است از این رو امید داریم والدین در محیط خانه و خانواده به فرزندان خود نماز را تعلیم دهند.

وی بر اقامه نماز در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات و سازمان‌ها تاکید کرد و گفت: نمازهای جمعه دشمن‌شکن بوده و دشمن از وحدت مسلمانان خوف و وحشت دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: