جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
زاهدی:
عجب شیر پرس - نماینده مردم کرمان در مجلس ضمن حمایت از سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: باید مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور هرچه زودتر اجرایی شود و زمینه برای این کار باید هرچه‌ سریع‌تر فراهم شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور کار بسیار خوبی است و از این طریق مسئولان بهتر می‌توانند در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

وی افزود: اما آنچه که مهم است اجرایی شدن تصمیمات و وعده‌های داده شده در سفرهای استانی است که باید تصمیمات متخذه در این سفرها در کمترین زمان اجرایی شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر فاصله اجرای این تصمیمات با زمان اتخاذ آن زیاد شود، ممکن است موجبات بدبینی مردم به دولت را فراهم آورد و لذا تاکید می‌کنم زمینه برای اجرای این تصمیمات از جمله تخصیص اعتبارات و... فراهم شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی کمک می‌کند دولتمردان بیشتر با مشکلات مردم آشنا شوند و این آشنایی بهتر و بیشتر در اتخاذ تصمیمات دقیق‌تر برای حل مشکلات دولتمردان را یاری می‌کند.

وی در پایان گفت: باید برای سفر رئیس جمهور به هر استان کارگروهی تشکیل و مشکلات مطرح شده و تصمیمات اتخاذشده در آن سفر را جمع بندی کند و در مورد اجرای این تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده را مورد پیگیری قرار دهد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: