پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
مربی بدنسازی تیم تراکتورسازی تبریز:
عجب شیر ما - مربی بدنسازی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان تیم تراکتورسازی از لحاظ قدرت بدنی به وضعیت مطلوبی رسیده‌اند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، بیاض پورممی اظهار کرد: اردوی کیش فرصت خوبی برای بدنسازی تیم تراکتورسازی فراهم کرده است و توانستیم به نتیجه مطلوبی برای افزایش قدرت بدنی بازیکنان دست یابیم.

وی در مورد کاهش زمان اردوی کیش تصریح کرد: تقریباً برنامه بدنسازی در نظر گرفته شده برای بازیکنان تیم در کیش به اتمام رسیده بود و کاهش مدت این اردو به دلیل تغییر زمان بازی تیم تراکتورسازی با راه‌آهن تاثیری در برنامه ما نداشت.

مربی بدنسازی تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: تیم تراکتورسازی با آمدن امیر قلعه‌نویی متحول شده است و در چهار بازی به هشت امتیاز دست یافته که با ادامه این روند تیم تراکتورسازی در جدول رده‌بندی صعود کرده و در صف مدعیان قرار می‌گیرد.

پورممی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تبریز برابر راه‌آهن به دنبال سومین برد متوالی خارج از خانه خود است تا خود را برای بازی هفته بعدی آماده کند و همانطور که سرمربی تیم قول داده بود در دور برگشت تیم متفاوتی از تراکتورسازی خواهید دید.

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز امروز در تهران میهمان راه‌آهن این شهر است؛ تراکتورسازی تبریز با 26 امتیاز در مکان ششم جدول بوده و راه‌آهن تهران نیز با 12 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

بازی رفت دو تیم در تبریز با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

تیم تراکتورسازی که در اردوی کیش حضور داشت به دلیل تغییر برنامه لیگ برتر به تبریز بازنگشت و از کیش روانه تهران شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: