دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
سردار رحیمی:
عجب شیر پرس - رییس پلیس پایتخت گفت: چیزی با عنوان بادیگارد خصوصی در تهران وجود ندارد و غیر از شرکت‌های انتظام، اگر شخص یا شرکتی اقدام به استخدام این افراد کند خلاف قانون عمل کرده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمیروز دوشنبه در حاشیهچهل‌ و نهمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران افزود: در این طرح ۶۲۲ سارقدستگیر و ۳۸ باند نیز منهدم شد.

وی با اشاره اینکه این طرح در سطح کلیه کلانتری‌ها به مرحله اجرا درآمده است، اظهار کرد: در این طرح ۲۱۸ حکماجرا و ۸۳ محل پاتوق سارقان، ۲۰ محل مالخران، ۱۹ محل اراذل و اوباش و ۱۱۹ محلی که فروشندگان، خریداران و مصرف کنندگان مواد مخدر حضور داشتند پاکسازی شد.

سردار رحیمی گفت: در این طرح ۶۲۲ نفر از سارقین، مالخران، زورگیران و سارقین خشن دستگیر و همچنین ۳۸ باند منهدم و سارقان به ٢ هزار و ۱۰۰ سرقت اعتراف کردند.

رییس پلیس پایتخت افزود: در این طرح ۱۵۶ موتور و ماشین کشف و به ۷۷۲ پرونده سرقت رسیدگی و۴۵ نفر از محکومین متواری دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۳۰ پرونده در این طرح تشکیل شده و ارزش اموال مکشوفه۴۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان بوده است.

رحیمی افزود: در این طرح ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدرکشف و ۲۲۰ نفر خرده فروش دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در این طرح از ۲۲ قاچاقچی کالا، ۲۱ هزار و ۲۳۱ قلم کالای قاچاق به ارزش۲/۵ میلیارد تومان کشف شد.

رحیمی با تأکید بر اینکه اجرای طرح های پلیس برای ارتقای امنیت شهروندان تهرانی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد:‌ دستگیرشدگان در این طرح با تشکیل پرونده به دادسرا معرفیو تحقیقات تکمیلی در خصوص هر یک از پرونده‌ها نیز انجام می شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: