دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
امام جمعه اهل سنت ارومیه:
عجب شیر پرس - امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: رزمایش فاتحان خیبر، اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش گذاشته و توان نظامی کشور را به رخ دشمنان کشید.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، ماموستا مامد کلشی نژادروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رزمایش پاسخیبه یاوه گویی های دست نشاندگان رژیم صهیونیستی در منطقه و جواب مقتدرانه ای بود تا دیگر هیچ کشورینیت تعرض به مرزهای ایران اسلامی را نداشته باشد.

وی اظهار داشت: حضور تیپ‌ها، گروه ها و همچنین تجهیزات نظامی پبشرفته در رزمایش فاتحان خیبر به دنیا نشان داد که ایران اسلامی در سایه تلاش جوانان توانمند به دانش نظامی نوین دست یافته و دست به تولید تجهیزات پیشرفته نظامی زده و اقتدار نظامی کشور را رقم‌زده است.

وی افزود: این رزمایش اقتدار ایران اسلامی در مرزهای خود را نیز نشان داده و ثابت کرد که مرزهای کشور در سایه توان نظامی موجود از اقتدار و امنیت لازم برخوردار است.

امام جمعه ‌اهل سنت ارومیه در خصوص تحلیل های نادرست برخی از رزمایش فاتحان خیبر گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی قصد تعرض به هیچ کشور و منطقه ای را ندارند ولی جواب یاوه گویی ها را با اقتدار خواهند داد.

ماموستا کلشی نژادادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه قرآن و حدبث، تعرض به حریم دیگران را نمی پذیرد و خواستار حفظ تمامیت ارضی تمامی کشورهاست و همواره به تمامیت ارضی کشورها احترام قایل بوده است.

رزمایش فاتحان خیبر طی روزهای اخیر در شمال غرب کشور برگزار شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: