جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
نماینده جاسک:
عجب شیر پرس - نماینده جاسک و میناب با اشاره به وضعیت واکسیناسیون تاکید کرد: اگر به جای سینوفارم، واکسن برکت تامین شود مردم بیشتر استقبال می‌کنند و در منطقه ما واکسن برکت را بیشتر داوطلبانه حاضرند تزریق کنند.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایلنا، حسین رئیسی نماینده مردم جاسک و میناب دربارهاجرایی شدن مصوبه دولت مبنی بر پرداخت خسارات کشاورزان اظهار داشت: خسارات ناشی از خشکسالی و بلایای طبیعی موضوعی است که هم در کمیسیون و هم دولت در حال پیگیری است که بناست اعتبارت آن‌ها پرداخت شود؛ بخشی از طریق بیمه‌ها و بخش دیگر از طریق ماده ۱۲ قانون مدیریت بحران پرداخت می‌شود و دنبال این هستیم که منبع آن تامین و کشاوزران آن را دریافت کنند.

وی درباره طرح‌های کمیسون کشاورزی درباره مدیریت آن با بیان اینکه دو موضوع مطرح است، گفت: لایحه عامه آب هم اکنون در وزارت نیرو در حال رسیدگی است که به صحن مجلس آورده شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین طرح دیگری تحت عنوان طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در مجلس در حال پیگیری است که موارد مهم آنبحث آب است که در آنجا نیز تدابیری برای مسئله آب در نظر گرفته شده است؛ امیدواریم با این دو طرح موانع ازسر راه کشاورزان برداشته شود.

وی همچنین درباره وضعیت کرونا حوزه انتخابیه خود و وضعیت واکسیناسیون اظهار داشت: خدا را شکر واکسیناسیون در حال انجام است، اما در منطقه ما واکسن برکت را بیشتر داوطلبانه حاضرند تزریق کنند اما اینجا کمتر وجود دارد. اگر به جایسینوفارم، واکسن برکت تامین شود مردم بیشتر استقبال می‌کنند، اما در کل کمبودی نیست؛ سینوفارم و استرازنکا در حال تزریق است و امیدواریم در اسرع وقت واکسیناسیون مردم انجام شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: