شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
محمدبیگی در برنامه تلویزیونی سلام تهران مطرح کرد:
عجب شیر پرس - نایب رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت مجلس، از طریق رسانه ملی به تشریح آخرین وضعیت قانون مهم جوانی جمعیت و حمایت از خانواده پرداخت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، فاطمه محمدبیگی نایب رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت مجلس، در برنامه تلویزیونی سلام تهران در تشریح آخرین وضعیت قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، گفت: بیش از یک سال است که ما در مجلس یازدهم بحث جمعیت را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم و در تیرماه سال گذشته هم بعد از تشکیل کمیسیون‌ها بلافاصله کمیته جمعیت نیز تشکیل شد، بعد کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان و برنامه و بودجه و محاسبات بر اساس اصل 85 قانون اساسی به طور مشترک کمیسیونی را تحت عنوان جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تشکیل دادند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بیش از 230 نماینده مجلس به این کمیسیون رای دادند و در نهایت با رای قاطع تشکیل شد و یک سال از فعالیت این کمیسیون می‌گذرد و نزدیک به 90 جلسه کارشناسی ویژه با حضور همه یا اکثریت اعضای کمیسیون تشکیل شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: ما تاکنون دوبار این قانون را برای شورای نگهبان فرستاده‌ایم که مجدد به مجلس ارجاع داده است تا اصلاح شود و 2 روز گذشته هم آخرین جلسه اصلاحیه آن برگزار شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم‌اکنون این قانون به شورای نگهبان فرستاده شده است تا نظر نهایی خود را اعلام کند و انشالله به زودی این قانون به دولت سیزدهم ابلاغ می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: