چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
عجب شیر ما - فرمانده انتظامی ملکان از کشف و انهدام انبار قرص متاودن، ترامادول و سایر قرص های مخدر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سرهنگ سهراب شفقی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: با تلاش پلیس اطلاعات این شهرستان 18 هزار و460 قرص متاودن که از کشور ترکیه به صورت قاچاق وارد و در مرکز کشور توزیع می شد کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد، از دستگیری زنی خبر داد و افزود: این زن علاوه برفروش مواد مخدر اقدام به سرقت از منازل و اماکن عمومی می کرد.
فرمانده انتظامی ملکان با هشدار به خانواده ها در زمینه تنوع شگردها و کارهای خلاف برای گرفتار کردن جوانان در دام اعتیاد از آنان خواست در مراقبت از فرزندان خود نهایت دقت را داشته باشند.
در این نشست فرماندار ملکان نیز از تکمیل نبودن امکانات سازمانی نیروی انتظامی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه امکانات و پرسنل انتظامی این شهرستان متناسب با وسعت ماموریت ها نیست.
جهانگیر اسکندرزاده افزود: این شهرستان به علت قرار گرفتن در جوار شهرستان های مرزی از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و میزان بالای کشفیات موید آن است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 راه فرعی و قاچاق در شهرستان وجود دارد که برای کنترل آنها نیاز به تکمیل امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: