جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
دشتی اردکانی مطرح کرد؛
عجب شیر پرس - رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: توجه به صنعت گردشگری از راه‌های جبران کسری بودجه است و کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ و دولت سیزدهم باید بودجه کافی برای آن در نظر بگیرد.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، محمدرضا دشتی اردکانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر در نظر گرفتن راهکارهای جبران کسری بودجه کشور گفت: توجه به گردشگری یکی از این راهکارهاست که با متعادل یا مناسب شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا، می‌توان بر روی آن سرمایه گذاری کرد تا کسری بودجه در سال‌های آینده با ارقام بودجه‌ای گردشگری جبران شود.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس یازدهم اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ باید بودجه کافی برای صنعت گردشگری در نظر بگیرد تا رونقی در آن اتفاق بیفتد. کشورهای منطقه در این باره سرمایه گذاری زیادی کرده‌اند.

دشتی اردکانی اظهار کرد: تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا در صنعت گردشگری دو سال اخیر اثرگذار بوده استT اما ایران در صنعت گردشگری ظرفیت بی‌بدیلی دارد و در این حوزه میان ۱۰ کشور اول دنیاست. ما می‌توانیم این صنعت را ارتقاء دهیم تا کشور به یک پایداری برسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد که در دولت سیزدهم انتظار داریم یکی از ارقام بودجه سال‌های آینده، ویژه صنعت گردشگری باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: