شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
حاجی دلیگانی:
عجب شیر پرس - عضو هیات رئیسه مجلس، با بیان اینکه تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم به افزایش سرمایه‌های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی منتهی خواهد شد از درخواست رییس دستگاه قضایی از نمایندگان مجلس برای کمک به بهبود عملکرد این قوه خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی، در مورد اظهارنظر رییس قوه قضاییه مبنی بر اینکه لازمه افزایش اعتماد مردم، مشارکت دادن آنها در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است و کاهش سرمایه‌های اجتماعی به نفع کشور نیست، گفت: بنده در جلسه‌ای که رییس قوه قضاییه این موارد را مطرح کرد، حضور داشتم، وی به این مهم اشاره کرد که لازمه جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه‌های اجتماعی این است که مسئولان ارتباط صادقانه‌ای با همه آنها داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رییس قوه قضاییه به این نکته نیز اشاره کرد که بهترین افرادی که می‌توانند در جهت جلب اعتماد عمومی در سه قوه نقش ایفا کنند نمایندگان مجلس هستند که همه اقشار به آنها مراجعه می‌کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رییس قوه قضاییه از نمایندگان مجلس خواست تادر جهت جلب اعتماد مردم به قوه قضاییه کمک کنند ضمن اینکه از روسای دادگستری استان‌ها هم خواسته بود که از ظرفیت نمایندگان در حل مسائل مهم استفاده کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آنچه مسلم است وقتی مردم احساس کنند که حرف آنها شنیده می‌شود و دیده می‌شوند و مسئولان کشور به دنبال حل مشکلاتشان هستند حتما به افزایش سرمایه‌های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی منتهی خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: