دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
غیاثی:
عجب شیر پرس - پیشکسوت دوومیدانی کشورمان گفت: «سیدحمید سجادی» از خاک خورده‌های دوومیدانی است و با حضور او به عنوان وزیر ورزش به روزهای خوب خود باز می‌گردیم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «تیمور غیاثی» افزود:من یکی از خوشحال‌ترین آدم‌های روی زمین هستم، چرا که پس از سال‌ها سکان ورزش ایران به دست یک قهرمان ورزشی سپرده شد.سجادی را سال هاست می‌شناسم، او ۱۶ مدال آسیایی و جهانی دارد و یک چهره شاخص و بین‌المللی به شمار می‌رود و امروز باید گفت حق به حقدار رسید.

قهرمان سال‌های دور دوومیدانی ایران تاکید کرد: سجادی جدا از شاخصه‌هایی که دارد، فردی مثبت و مردمی است.او به خانه خودش آمده وافتخاری برای جامعه ورزش به ویژه خانواده بزرگ دوومیدانی است که شاهد حضور چنین فردی به عنوان وزیر ورزش و جوانان باشند.هر کاری که از دستمان بربیاد را انجام می‌دهیم و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم با حضور او ورزش ایران و دوومیدانی به روزهای خوش خود باز می‌گردد.

پیشکسوت دوومیدانی ایران افزود: سجادی ۴۰ سال در ورزش ایران روزهای مختلف را تجربه کرده است وزیر و بم دوومیدانی را می داند و خواهید دید چه اشراف خوبی در ورزش دارد،ما در سال‌های آینده می‌توانیم شاهد اعتلای دوومیدانی ایران باشیم و بار دیگر مدال المپیک را به نام کشورمانبه ثبت برسانیم. او در چند روز گذشته بازدیدی از مجموعه آفتاب انقلاب داشت و با خانواده بزرگ دوومیدانی از نزدیک صحبت کرد، مسایلی که وزیر ورزش و جوانان در این نشست مطرح کرد نشان داد تا چه حد به مشکلات ورزش و دوومیدانی آشناست و امروز امیدها در دل جامعه ورزش زنده شده است و امیدوارم روزهای خوب ورزش هر چه زودتر برسد.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: