جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه:
عجب شیر ما - رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: با توجه به آغاز بارش برف از شامگاه روز گذشته راه ارتباطی ۶۰ روستای مراغه مسدود شده و هم‌چنین تردد در محور مراغه –هشترود با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، ناصر حمیدی با اشاره به آغاز بارش برف در این شهرستان و لغزنده بودن محور مراغه – هشترود٬ اظهار داشت: بارش برف که از شامگاه روز گذشته در این شهرستان آغاز شده است، موجب به بسته شدن 60 راه روستایی و لغزنده شدن محور مراغه – هشترود گردیده است.

وی با اشاره به کند شدن بازگشائی راه‌های روستایی به دلیل کولاک٬ افزود: با توجه به اینکه بیشتر راه‌های روستایی این شهرستان در منطقه کوهستانی قرارگرفته است، همیشه نیروهای راهداری با پدیده کولاک شدید روبرو می‌شوند که این امر، موجب شده تا انجام عملیات بازگشائی راه‌های اصلی و روستایی مراغه  به‌صورت کند پیش رود.

رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه، با اشاره به کاهش دید رانندگان در محور مراغه به هشترود٬ تصریح کرد: دید رانندگان در محور مراغه – هشترود در نقاط برف‌گیر به کم‌تر از پنج متر رسیده است که ضروری است، رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند، ضمن حفظ فاصله قانونی با سرعت کم و دنده‌سنگین حرکت کنند.

حمیدی با اشاره به بسته شدن راه ارتباطی روستاهای این شهرستان، گفت: هم‌اکنون راه ارتباطی 60 روستای شهرستان مراغه، به دلیل بارش برف شدید و کولاک بسته است که پس از فروکش کردن کولاک، نیروهای راهداری جهت بازگشائی به مناطق روستایی اعزام خواهند شد.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در محور مراغه – هشترود را دارند، باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند چراکه در صورت مشاهده پلیس‌راه از تردد خودروهای سبک و سنگین بدون زنجیر چرخ در این محور جلوگیری خواهد شد.

برچسب ها: ناصر حمیدی ، مراغه ، مسدود
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: