شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
رییس هیات کشتی:
عجب شیر پرس - رییس هیات کشتی استان همدان گفت: با پیگیری‌های مستمر و روابط حسنه با فدراسیون توانسته‌ایم فرصت حضور نخبه‌های کشتی استان در اردوهای تیم ملی را فراهم کنیم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حمیدرضا یاری با تاکید بر اینکه حضور در اردوهای تیم ملی کلاس جهانی برای تجربه اندوزی در عرصه کشتی است، بیان کرد: این فرصت طلایی را برای نخبه‌های کشتی استان فراهم ساخته‌ایم تا سطح فنی و آمادگی خود را ارتقا دهند و به بالاترین جایگاه کشتی کشور دست یابند.

وی اضافه کرد: استعدادهای کشتی استان با حضور در اردوهای تیم ملی این فرصت را دارند تا با مرور فن به ملی پوشان اصلی، تجربه اندوزی کرده و زمینه رشد و موفقیت خود را مهیا سازند.

یاری خاطرنشان کرد: کشتی گیران نخبه همدان شایسته رسیدن به دوبنده اصلی تیم ملی هستند اما باید بدانند که با تلاش بیشتر این مهم تحقق خواهد یافت و ما نیز در حد توان توانسته‌ایم زمینه حضورشان در اردوهای تیم ملی را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قهرمانان کشتی استان باید قدر فرصت حضور در اردوهای تیم ملی را بدانند، یادآور شد: استعدادهای خوبی در کشتی استان وجود دارد که باید حس خودباوری را در خود تقویت کنند تا بتوانند همانند مهدی حاجیلوییان به مدال جهانی برسند.

رییس هیات کشتی همدان با قدردانی از همدلی و اتحاد در بین خانواده کشتی استان همدان گفت: همراهی و حمایت اهالی کشتی استان می‌تواند بازهم شکوفایی استعدادهای نخبه را به ارمغان آورد و همانند گذشته صاحب مدال‌های رنگارنگ المپیک، جهانی و آسیایی شویم.

وی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته برای حضور سه کشتی گیر استان در اردوی تیم‌های ملی گفت: هم اکنون علاوه بر مهدی حاجیلوییان، هادی وفایی‌پور و دانیال شریعتی نیا کشتی‌گیران وزن‌های ۸۶ کیلوگرم و ۹۲کیلوگرم استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

یاری افزود: این ۲ کشتی گیر مستعد استان همدان تا مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان جهانی نروژ در اردو حضور خواهند داشت.

وی حضور پرشمار کشتی گیران همدانی در اردوهای تیم ملی را افتخاری ارزنده دانست و گفت: باید از فرصت ایجاد شده به نحو احسن استفاده کنند تا در رویدادهای دیگر پس از مسابقات جهانی نروژ درخشش لازم را برای رسیدن به دوبنده اصلی تیم ملی داشتهباشند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: