شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خبر داد
عجب شیر ما - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی از انصراف 5 داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در این استان خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، سعید شبستری اظهار داشت: در مجموع تعداد 46 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان شرقی داوطلب شده بودند که با انصراف این 5 نفر داوطلب به 41 نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اضافه کرد: داوطلبانی که به هر دلیل صلاحیت‌شان برای نمایندگی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری احراز نشده، طی روزهای پنجشنبه،جمعه  و شنبه (هشتم، نهم و دهم بهمن‌ماه) فرصت دارند تا مراتب شکایت خود را به شورای نگهبان ارسال کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس فقهای شورای نگهبان نیز طبق آئین‌نامه قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز یکشنبه؛ یازدهم بهمن به‌مدت 10 روز کاری فرصت دارند تا به شکایات داوطلبان رد و یا عدم‌احراز صلاحیت‌ شده رسیدگی و نتایج را به وزارت کشور اعلام کنند که این زمان در تاریخ 20 بهمن‌ماه به پایان می‌رسد و تقریباً می‌توان گفت که نتایج بررسی‌ صلاحیت‌ داوطلبان نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری20 بهمن نهایی می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: