پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
عجب شیر پرس - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۷ مرکز یادگیری محلی با پوشش ۶۵۰ سوادآموز در استان تاسیس و راه اندازی شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کورش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تقویت و ارتقای مراکز یادگیری محلی به عنوان یکی از کانون‌های آموزشی و تربیتی در سطح جامعه به عنوان یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش بوده است که در این زمینه بیش از ۷ مرکز یادگیری محلی با پوشش ۶۵۰ سوادآموز در استان تاسیس و راه اندازی شده است.

او بیان داشت: حوزه سواد آموزی در سه بخش سواد آموزی، تحکیم و دوره انتقال در حال فعالیت است و پارسال بیش از ۲۵ هزار نفر تحت پوشش دوره‌های سواد آموزی بوده اند.

مودت افزود: آموزش و پرورش آمادگی گسترش کلاس‌های سواد آموزی در سطح استان را دارد افزود: شتاب بخشی به فعالیت‌ها و سیاستگذاری برای پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد در جهت سوادآموزی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال یکی از مهمترین اهداف شورای پشتیبانی سواد آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: شناسایی جامعه هدف و پایش اسمی افراد تحت پوشش سوادآموزی یکی از اهداف مهم در زمینه ارتقای جایگاه سوادآموزی در جامعه است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: