سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
رشیدی:
عجب شیر پرس - عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه مخالف انحلال شورای شهر هستیم گفت: مردم رای داده‌اند و اکنون باید از این رای صیانت کرد، مردم رای به انحلال و یا تعلیق شورای شهر نداده‌اند بلکه با رای خود خواهان اداره صحیح شهر و توسعه همه جانبه آن هستند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شوراى اسلامى در کرمانشاه با بیان اینکه حجم زیادی از مراجعات مردمی به اینجانب مربوط به مشکلات شهری و شهردارى است، اظهار داشت: مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر شرکت کرده و نمایندگان شوراى شهر را انتخاب کرده‌اند که بر توسعه شهرى و اجراى وظایف شهردارى نظارت دقیق داشته باشند؛ لذا لازم است نمایندگان محترم شورای اسلامی شهر کرمانشاه به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه اکنون شهر بدون شهردار یا سرپرست اداره می شود، افزود: لازم است که اعضای شورای شهر با فاصله گرفتن از اختلافات و قرار گرفتن در صف واحد نسبت به تشکیل جلسات شورای شهر اقدام و یک شخص مومن ِانقلابی، کارآمد، باانگیزه و نشاط جوانى و روحیه جهادی را بعنوان شهردار انتخاب کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به وجود سلایق و نظرات مختلف در شورای شهر احترام می گذاریم و تضارب آرا طبیعت هر جمع و شورایى است، اما این تنوع آرا و نظرات نباید به تفرقه و اختلاف تبدیل شود.

رشیدی ادامه داد: بسیاری از پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری از عدم پرداخت حقوق و حق بیمه و مردم نیز از ‌نبود شهردار گله‌مند هستند و این وظیفه شورای اسلامی شهر است که جهت رفع این مشکلات اقدام کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مخالف انحلال شورای شهر هستیم گفت: مردم رای داده‌اند و اکنون باید از این رای صیانت کرد، مردم رای به انحلال و یا تعلیق شورای شهر نداده‌اند بلکه با رای خود خواهان اداره صحیح شهر و توسعه همه جانبه آن هستند.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان محترم شورای اسلامی شهر بدانند که بنده به عنوان خادم و نماینده مردم شریف کرمانشاه از ایشان حمایت خواهم کرد، اما مشروط بر اینکه اختلافات و تفرقه‌ها کنار گذاشته شود و در کنار هم و بصورت ید واحده در راه خدمت به مردم قدم بردارند.

رشیدی با بیان اینکه دو تن از نمایندگان استان ازسوی مجمع نمایندگان در هیأت حل اختلاف حضور دارند، گفت: اعضای هیأت حل اختلاف به وظایف قانونی خود آگاه هستند و درصورت نیاز باید از این وظایف استفاده کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان، اعضای شورای شهر کرمانشاه را به اتحاد و انسجام دعوت کرد و متذکر گردید که رفع مشکلات مردم و شهر باید برای آن بزرگواران در اولویت باشد و ان شالله بزودی جلسات شورای شهر کرمانشاه تشکیل شود و وضعیت شهردار کرمانشاه مشخص گردد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: