جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
عجب شیر پرس - سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از پانزدهم شهریورماه امسال، کلیه خدمات سازمان تاکسیرانی شهرداری به رانندگان ناوگان بار و مسافر منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: از پانزدهم شهریورماه امسال، کلیه خدمات سازمان تاکسیرانی شهرداری به رانندگان تاکسی و وانت‌بار، منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا است و آن دسته از رانندگانی که بدون علت موجه، نسبت به واکسینه شدن اقدام نکرده باشند، هیچ گونه خدماتی دریافت نمی‌کنند.

او افزود: رانندگان قشر سختکوشی هستند که به واسطه شرایط کاری خود، با شهروندان زیادی ارتباط دارند و واکسیناسیون آنان می‌تواند تا حدی از شیوع کرونا از طریق ناوگان حمل‌ونقل جلوگیری کند.

این مسئول ادامه داد: از زمان شیوع کرونا تاکنون تعداد زیادی از رانندگان به کرونا مبتلا شده و تعدادی هم جان خود را از دست داده‌اند که این موضوع برای جامعه و خانواده‌های آنان هم تبعات جانی، مالی و اجتماعی داشته است.

زرآبادی‌پور تصریح کرد: اختصاص واکسن کرونا برای رانندگان تاکسی و بار درون‌شهری از روز شنبه نهم مردادماه 1400 آغاز شد و طی زمان‌بندی‌های به‌عمل‌آمده ادامه یافت.

او بیان کرد: هم‌اکنون 4 هزار و 400 نفر راننده تاکسی و 2 هزار نفر راننده وانت در شهر قزوین مشغول فعالیت هستند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: