پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۶۵۷ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان مهرستان به ایرانشهر و سپس قاچاق آن به عمق کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های مهرستان و ایرانشهر طی چند شبانه‌روز رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با دو دستگاه سواری پژو پارس در حال انتقال محموله مواد مخدر در محور مهرستان به ایرانشهر بودند روئیت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس خودروهای آنها زمین‌گیر و هر سه قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با 32 فشنگ جنگی دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات و در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان 657 کیلو و 100 گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: