شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
عجب شیر پرس - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از واگذاری‌های جدید به متقاضیان مسکن مهر در این شهر خبر داد و گفت: پروژه اقدام مسکن ملی در پردیس به مرحله اسکلت رسیده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، مهدی هدایت در خصوص چگونگی تحویل و تعداد واحدهای مسکن ارائه شده به متقاضیان در پردیس اظهار داشت: با تکمیل ۶ هزار واحد مسکن مهر در پردیس واگذاری‌های جدیدی به متقاضیان آغاز شده است.

هدایت افزود: با توجه به اقدامات خوبی که طی ماه‌های گذشته انجام شده بود حدود ۳ هزار واحد در فاز ۱۱، یک هزار و ۱۰۰ واحد در فازهای پنجم و نهم و ۲ هزار واحد نیز در فاز ۸ در حال تحویل داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۳ هزار واحد مسکونی در فاز ۱۱ پردیس ساخته و ۱۰ هزار واحد نیز تا پایان سال جاری به مرحله ساخت خواهد رسید گفت: احداث یک شهرک ۷۰۰ هکتاری جدید در پردیس را نیز در برنامه داریم داریم که در حال حاضر در مرحله اخذ مجوز و مستندات از شورای عالی معماری و شهرسازی است.

روزانه ۱۰۰ نفر متقاضی برای تحویل واحدها مراجعه می‌کنند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه بخشی از واحدها تا پایان شهریور ماه فرآیند تحویل آنها انجام می‌شود عنوان داشت: بخش کمی از واحدهایی که از سال گذشته مانده در مراحل سفت کاری و نازک کاری قرار دارد.

هدایت در ادامه در خصوص پروژه اقدام ملی پردیس نیز اظهار داشت: این پروژه هم اکنون به مرحله اسکلت رسیده و ۱۳ هزار واحد مسکن ملی برای پردیس در نظر گرفته شده که خوشبختانه از سرعت مناسبی برخوردار است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: