جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
نماینده مردم بجنورد در مجلس:
عجب شیر پرس - نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان در مجلس گفت: فوق العاده ویژه معلمان مطابق قانون در شهریور ماه پرداخت می‌شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از مکاتبات و پیگیری‌های مستمر با سازمان برنامه و بودجه کشور گفت و از پرداخت فوق العاده ویژه معلمان، مطابق قانون طی شهریور ماه جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: پس از مکاتبه و پیگیری‌های انجام شده از سازمان برنامه و بودجه، در جلسه‌ای با حضور معاونین وزارت آموزش و پرورش، دیوان محاسبات کل کشور و سازمان برنامه و بودجه در خصوص پرداخت فوق العاده ویژه معلمان به استناد "بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری، با رعایت مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱/ت ۵۰۰۰ مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۵هیأت وزیران" برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه این مصوبه به میزان حداقل ۲۱ و حداکثر ۲۷ درصد براساس بند الف تبصره ۱۲ قانون کل کشور خواهد بود اظهار کرد: مقررشد پس از رفع مغایرت احکام صادره، افزایش فوق العاده ویژه مشمولان مفاد مصوبه یادشده طی شهریور ماه امسال اعمال شود.

وحیدی افزود: مابه التفاوت فروردین لغایت مرداد ماه امسال نیز همزمان با حقوق و مزایای شهریور ماه پرداخت می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: